پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Tomb Raider برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1198
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.
 
 Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود , بازی Tomb Raider , برای PC ,



دانلود مستند Big Bugs 2012
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1021
نویسنده : عرفان

 دانلود مستند Big Bugs 2012

 
 Big Bugs 2012 cover دانلود مستند Big Bugs 2012
 
نام مستند:  Big Bugs – حشرات بزرگ
سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۲ دقیقه
حجم: ۴۳۳ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : دنیای حشرات می تواند به اندازه ی دنیای پستانداران شکارچی بزرگ جذابیت داشته باشد اما کمی عجیب تر در ظاهر و رفتار! برای کشف این دنیا، با ما در سفری عجیب و دراماتیک همراه شوید تا دنیای مورد تصور شما را به تصویر بکشیم. برای مثال، مانتیس یک حشره ی تاثیر گذار است، با پاهای جلویی جهنده و چشمان پیچیده ی بسیار بزرگ، و اگر او را از نزدیک مشاهده کنیم او با چشمان تیزبین خود در لحظه ای شکار خود را گرفته و او را می خورد و …
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود , مستند , Big Bugs 2012 ,



دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1048
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

Far Cry 3 Blood Dragon سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

 
Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: دانلود , بازی Far Cry 3 Blood Dragon , برای PC ,



بازی هیجان انگیز Fish Out of Water – آیفون و آیپد
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1039
نویسنده : عرفان

 بازی هیجان انگیز Fish Out of Water – آیفون و آیپد

 

بازی Fish Out of Water جدیدترین محصول کمپانی معروف Halfbrick است که قبل از این بازی‌های محبوبی همچون Fruit Ninja و Jetpack Joyride را عرضه کرده است. بازی Fish Out of Water داستان ۶ ماهی است که در تلاش هستند از اقیانوس‌ها عبور کرده و به دنیایی تازه قدم بگذارند. برای این کار شما باید ماهی‌ها را از درون آب به بیرون پرت کنید تا آن‌ها با عبور از بین ابرها و پرواز در آسمان، تا جایی که می‌توانند پیش بروند. البته همه‌چیز به همین سادگی نیست و وضعیت همیشه در حال تغییر است. این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و امتیاز بالایی در App Store دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.
 
fish out of water بازی هیجان انگیز Fish Out of Water   آیفون و آیپد
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: بازی , هیجان انگیز , Fish Out of Water – آیفون و آیپد ,



دانلود آنتی ویروس قوی و ایرانی شید
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1262
نویسنده : عرفان

 دانلود آنتی ویروس قوی و ایرانی شید

 آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.
قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.
همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.
 
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود , آنتی ویروس , قوی و ایرانی , شید ,



تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد